Välkommen på tennisskola!

Även i år arrangerar Karlshamns Tennisklubb sommartennisskola veckorna 25, 26 och 27 på tennisbanorna i Kollevik!

Tennisskolan är ett bra tillfälle om du vill lära dig spela tennis, öva upp din teknik eller bara få chans att träna.

Träningstiden är två timmar per dag, förmiddag eller eftermiddag, och du kan välja att träna en av veckorna eller flera. Förmiddagstid innebär starttid mellan kl 9 och 11 och eftermiddagstid innebär starttid mellan kl 13 och 15.

Ålder och tennisvana spelar ingen roll, alla är välkomna! Vi sätter ihop grupperna så att det passar alla. För dig som är vuxen kan vi oftast anpassa oss efter tider som passar dig med tanke på arbete etc.

I år görs anmälan via vårt bokningssystem MATCHi. Om du inte redan har ett konto registrerar du dig enkelt här.

Läs mer om hur MATCHi fungerar.

Välkommen med din anmälan!