För att uppmuntra fler av våra juniorer till att börja tävla har styrelsen beslutat att införa ett tävlingsbidrag på 50% av anmälningsavgiften!

Det träder i kraft direkt och gäller alltså för tävlingar från och med november månad 2023.

Villkor för bidraget:

• Gäller för alla tävlingar med anmälan via svenska tennisförbundets websida, dvs. SO Tour, Tennispokalen, SvTFs egna tävlingar och sanktionerade tävlingar anordnade av tennisklubbar i Sverige.
  • Gäller för juniorer som är medlemmar i Karlshamns TK och som deltar i vår regelbundna träningsverksamhet.
  • Bidrag ges endast för genomförda tävlingar.
  • Kvitto på anmälningsavgift mailas till info@karlshamnstk.se
  • Bidraget erhålls i efterhand och halvårsvis genom ett avdrag på ordinarie träningsavgift.

För mer information om tävlingar i närområdet så rekommenderar vi att ni tar en titt på vår hemsida under Träning/Tävling och materialet från informationsmötet tidigare i höstas.

Anmälan till tävlingar sker via Svenska Tennisförbundet (tournamentsoftware.com)