Medlemsavgift

Vi hoppas självklart att du vill stötta klubben genom att vara medlem. Med fler medlemmar har vi bättre förutsättningar för utveckling och förbättringar. Medlemsskap i Karlshamns TK är obligatoriskt för alla som tränar tennis under vår- och höstterminen.

För att delta i sommarkurserna behöver du inte vara medlem men medlemmar har lägre sommarträningsavgift än icke medlemmar.

Till vårt medlemsregister behöver klubben fullständigt personnummer och en mailadress till dig. Om du inte kan/vill lämna vissa uppgifter, kontakta oss.

Medlemsavgift för 2024

Juniorer (t.o.m året du fyller 18 år): 350 kr

Seniorer (fr.o.m året du fyller 19 år): 550 kr

Familj: 900 kr

Medlemsavgiften betalas in på Karlshamns TKs bankgiro 5470-2972 eller via Swish på nummer 1231707553. Ange "medlemsavgift" som meddelande samt din mailadress på inbetalningen/swishen. Till vårt medlemsregister behöver vi vissa uppgifter. Om du är ny medlem vill vi ha följande uppgifter via mail på info@karlshamnstk.se:

• För- och efternamn på medlem
  • För- och efternamn på ev. myndig kontaktperson
  • Fullständigt personnummer på medlem
  • Aktuell mailadress för informationsutskick till myndig medlem alternativt myndig kontaktperson
  • Aktuellt telefonnummer till myndig medlem alternativt myndig kontaktperson.

Vid familjemedlemskap, var vänlig ange samtliga familjemedlemmars uppgifter.

Som medlem bokar du banor billigare både på våra utomhusbanor i Kollevik, samt inomhus i Sternö.

Juniormedlemmar får spela fritt i Kollevik på obokade banor fram till kl. 17.00.