Det händer i klubben i sommar

Sommaren och sommarlovet och här! I Karlshamns Tennisklubb händer det saker under hela sommaren. Vi börjar sommaren med tre veckors tennisskola under veckorna 25, 26 och 27. Men det pågår mycket mer på våra fyra utomhusbanor i Kollevik!

Onsdagsblixt

Onsdagar i juni, juli och augusti (förutom den 15 juli) kör vi onsdagsblixt klockan 18-21. Deltagarna delas in i par för att få så jämna matcher som möjligt. Matcherna spelas på tid.

Kolleviksspelen

Den 11-19 juli arrangerar vi Kolleviksspelen, bland annat "Sparbanken Cup".

Damträff den 13 augusti

Klubbens damer träffas och spelar, får träningstips och äter gemensam middag på kvällen. Vi diskuterar bland annat hur vi kan utveckla damtennisen i klubben.

Tennisens dag den 22 augusti

Ett familjeevent kring tennis. Ett gemensamt arrangemang för Sveriges tennisklubbar. Mer information kommer i augusti.

Personlig träning

Boka personlig träning eller träna hela familjen tillsammans. Kontakta träningsansvarige Patrik på 070-824 14 42.

Boka event

Varför inte afterwork eller frukostträff med tennis som tema? Vi har förslag på olika upplägg. Kontakta ordförande Per på 072-159 81 03 eller Patrik på 070-824 14 42.

Boka banor

Du kan förstås också spela tennis på egen hand. Här bokar du våra banor.

Tankar och idéer?

Har du tankar och idéer? Hör av dig till oss!

Ordförande Per Lundgren: 072-159 81 03

Träningsansvarig Patrik Pettersson: 070-824 14 42