Höstens tennisträning!

Tennisskola för Juniorer HT-21

Tennisskolan för våra barn och unga startar igen från 6 september.

Våra yngsta upp till ca 6-7 år spelar minitennis.

Spelare 8-10 år tränar med grön boll, äldre med gul boll.

Under övrig information får ni gärna ange om ni önskar: - ingå i vanlig träningsverksamhet, med fokus på rörelseglädje och motion - ingå i en tävlingsgrupp, med tydligare fokus på teknik och matchspel

Priser* Minitennis: 1000 kr per termin (upp till ca. 8 år)

Junior: 1250 kr per termin (upp till 18 år)

*Priserna ovan avser ett träningstillfälle per vecka för hela terminen. Priset reduceras till hälften för påföljande träningspass (T.ex. om en junior tränar två tillfällen per vecka blir priset 1250 kr + 625 kr = 1875 kr).

Bokning och anmälan görs direkt på MATCHi här!

Tennisträning för vuxna HT-21

Tennisträningen startar igen från 6 september.

Pris* Vuxen: 1400 kr per termin

*Priset ovan avser ett träningstillfälle per vecka för hela terminen. Priset reduceras till hälften för påföljande träningspass (T.ex. vid två träningstillfällen per vecka blir priset 1400 kr + 700 kr = 2100 kr).

Bokning och anmälan görs direkt på MATCHi här!

Om du har frågor kan du ringa Patrik på 0708-24 14 42 eller skicka ett meddelande via kontaktformuläret under Kontakta oss.

Vi hälsar både gamla och nya tenniselever välkomna på tennisträning!