Sommartennis vuxna 2024

Vad?

Under 10 veckor i sommar erbjuder vi organiserad träning för vuxna på grusbanorna i Kollevik.

Ett bra tillfälle om du vill lära dig spela tennis, öva upp din teknik eller träffa nya tennisvänner.

Våra tränare hjälper dig att utvecklas!

När?

De flesta träningspassen brukar planeras för eftermiddag eller kväll, vi kan oftast anpassa oss till tider som passar dig med tanke på arbete etc.

Vi räknar med att komma igång v.24 och avsluta v.35, med uppehåll v.29 för Sparbanken Cup Kolleviksspelen!

För vem?

För vuxna 18 år och uppåt!
Är du junior hänvisar vi till vår tennisskola vecka 25 - vecka 27 och som har separata anmälningar.

Tennisvana spelar ingen roll, alla är välkomna och vi nivåanpassar grupperna så mycket som möjligt.

Kostnad och anmälan

Medlem: 1000 kr

Ej medlem:  1200 kr

Inbetalning kan göras via Swish: 123 170 7553 (Karlshamns TK)

Ange Sommartennis som meddelande!

Anmälan sker via MATCHi senast 5 juni, men gärna tidigare för att underlätta planering.